Office 2013 i Office 365

Office 2013 i Office 365

15 siječnja, 2014

[tab name=’Prednosti’]

 

Microsoft i njegov paket uredskih aplikacija – Office već su odavno osnove informatičke pismenosti. Stoga je poznavanje ovih alata od presudne važnosti pri zapošljavanju, ali i preživljavanju u današnjem digitalnom društvu.

Napisati dokument i poslati ga elektroničkom poštom, napraviti jednostavan proračun kućnog budžeta ili ponude za klijente samo su najmanji primjer toga. A gdje su izrade prezentacija proizvoda ili usluge, izrada baza klijenata ili knjiga, filmova kućne kolekcije?

O programima za kolaboraciju i cloud tehnologijama da ne pričamo…

Programi Office2013 i Office365 idealni su za savladavanje navedenih vještina bilo da ste početnik ili želite naučiti naprednije postavke programa u najnovijim inačicama istoga.

Za vas smo pripremili tečajeve uredskih aplikacija: Word, Excel, Access, PowerPoint, Outlook i OneNote te smo ih podijelili u dva paketa edukacija:

  1. Office2013 – Word, Excel, PowerPoint
  2. Office2013 – Access, Outlook, OneNote
  3. Office365 – SharePoint, OneDrive, Lync

Cilj programa

Kroz ukupno 48 sati programa polaznici stječu znanja i vještine potrebne za rad u uredskom okruženju, ali i za kolaboraciju sa suradnicima i kroz razne uređaje putem „oblaka“, koje su preduvjet uspješnosti u suvremenom poslovnom okruženju.

 

[/tab]

[tab name=’Sadržaj’]

 

Trajanje

Cjelokupni program Office2013 + Office365 sastoji se od 48 sati:

  1. Office2013 – Word, Excel, PowerPoint -> 24 sata
  2. Office2013 – Access, Outlook, OneNote -> 14 sati
  3. Office365 – SharePoint, SkyDrive, Lync – > 10 sati


Moduli

 

Office2013 Word Osnovne i napredne mogućnost Worda – za specifične potrebe može se prilagoditi potrebama polaznika

8

Excel Osnovne i napredne mogućnost Excela – za specifične potrebe može se prilagoditi potrebama polaznika

8

PowerPoint Osnovne i napredne mogućnost PowerPointa – za specifične potrebe može se prilagoditi potrebama polaznika

8

Access Osnove rada s Access-om, kreiranje baze podataka, formi i izvještaja, osnove programiranja u Access-u

8

Outlook Rad s Outlook-om, podešavanje računa, pregled svih opcija, arhiviranje mailova, integracija s Lyncom, podešavanje potpisa….

4

OneNote Rad sa OneNote-om

2

Office365 SharePoint Kolaboracija i dijeljenje dokumenata unutar tima kroz SharePoint

4

SkyDrive Kolaboracija i dijeljenje dokumenata unutar tima kroz SkyDrive, korištenje Office aplikacija u oblaku

2

Lync Korištenje Lynca za kolaboraciju i komunikaciju, online sastanke

4

UKUPNO SATI:

48

 

[/tab]

[tab name=’Uvjeti’]

 

Nema preduvjeta za pohađanje tečajeva.

 

[/tab]

 

 

[tab name=’Cijena’]

 

Tečaj Cijena
 Office2013 – Word, Excel, PowerPoint  3.200,00 kn 800 kn* + PDV
 Office2013 – Access, Outlook, OneNote  2.000,00 kn 500 kn* + PDV
 Office365 – SharePoint, SkyDrive, Lync  1.000,00 kn 300 kn* + PDV
Na seminare se prijavljujete putem web-obrasca nakon čega ćemo Vam poslati ponudu za plaćanje koju trebate uplatiti putem opće uplatnice ili Internet bankarstva. Jednu kopiju uplatnice trebate donijeti instruktoru na prvo predavanje. Samom uplatom se smatra da ste pristali na pohađanje seminara.

Promotivni popusti i kodovi vrijede za opciju jednokratnog, osobnog plaćanja i ne odnose se na već snižene edukacije i/ili akcije u tijeku. Popusti se ne zbrajaju. Pojedine edukacije mogu biti isključene iz popusta.

 

 

 

 

 

 

 

 

[/tab]

[tab name=’Prijave’]
[EVENT_ESPRESSO_CATEGORY event_category_id=”microsoft-office”]

[/tab]

[end_tabset]