Oglašavanje na internetu

Oglašavanje na internetu

10 rujna, 2012

[tab name=’Prednosti’]

 

Kada su Larry Page i Sergey Brin 1998. godine osnovali Google nisu ni sanjali da će to postati jedna od najvećih tvrtki na svijetu, začetnica i predvodnica trendova.

Naizgled obični pretraživač internetskih stranica i nije imao neku komercijalnu vrijednost. Ipak, s inovativnim pristupom i drugačijim, jednostavnim dizajnom istakli su se, a plaćeni oglasi najveći su izvor prihoda ove multinacionalne kompanije.

Google-ov AdWords omogućava pozicioniranje web stranica pored rezultata pretraživanja za najvažnije ključne riječi. Budući da postoji mogućnost besplatnog prikazivanja oglasa, a plaćanja određenog iznosa samo kada posjetitelj klikne na oglas, najpopularniji je oglašivački proizvod tvrtke.

Zbog pristupačnosti, jednostavnosti te mogućnosti jasnih odabira parametara i ciljnih skupina oglašavanja koriste ga velike, ali i male tvrtke i obrti u marketinškim kampanjama.

Ipak, za postizanje optimalnih rezultata kampanja tj. visoku iskoristivost i povrat uloženog novca potrebno je poznavati sustav i pravila na kojem počiva.

Više o oglašavanju na internetu, odabiru pravilnih ključnih riječi, optimizaciji za tražilice i drugim vezanim temama možete saznati na predavanju Oglašavanje na internetu.

Cilj programa

Program je namijenjen svima koji se žele aktivno baviti oglašavanjem na internetu, predavanje nudi konkretne informacije kako povećati broj posjetitelja i prodaje na vašim web stranicama te kroz primjere opisuje program oglašavanja u praksi. Također, polaznici mogu saznati kako dobiti i iskoristiti Google vaučere.

Metodologija

Predavanje je interaktivno – nakon kraćeg teoretskog uvoda, sudionici imaju mogućnost postavljanja konkretnih pitanja predavaču.

[/tab]

[tab name=’Sadržaj’]

 

Trajanje

Predavanje traje otprilike 3 školska sata.

Sadržaj

Predavanje obrađuje teme:

  • Informacije o mogućnostima oglašavanja kroz AdWords program
  • Što je oglašavanje na Internetu? (SEM)
  • Koje su prednosti pravilne optimizacije za tražilice (SEO)
  • Bolje targetiranje niše putem odredišnih web stranica (Landing Page)
  • Rezultati i mjerenja rezultata u Google Analytics

[/tab]

[tab name=’Uvjeti’]

 

Nema preduvjeta za prisustvovanje predavanju.

[/tab]

 

[tab name=’Iskustva’]

 

[testimonialswidget_list tags=”oglasavanje-na-internetu”]

[/tab]

 

[tab name=’Cijena’]

 

Cijena predavanja je 500 kn. Besplatno

[/tab]

[tab name=’Prijave’]

 

[EVENT_ESPRESSO_CATEGORY event_category_id=”internet-marketing”]

[/tab]

[end_tabset]