Veliki odaziv prvog okupljanja Centra za karijerno savjetovanje

Veliki odaziv prvog okupljanja Centra za karijerno savjetovanje

9 studenoga, 2012

U srijedu održano prvo mjesečno okupljanje NetAkademijinog Centra za karijerno savjetovanje koje vodi profesor Vjeran Bušelić, a okupilo se čak 70-ak studenata TVZ-a te aktivnih i bivših polaznika NetAkademije. Za one koji ne znaju, Centar za karijerno savjetovanje oformiran je upravo zato da se aktivnim i bivšim polaznicima NetAkademije, ali i trenutnim studentima stručnih i specijalističkih studija na TVZ-u, omogući bolji uvid u trenutno stanje na tržištu rada u Republici Hrvatskoj te da ih se aktivno savjetuje i priprema za razgovore za posao i pisanje životopisa.

Na prvom okupljanju profesor Bušelić najviše se osvrnuo na aktualne podatke dobivene studijama iz veljače i ožujka ove godine iz kojih se vidi koja su ICT zanimanja najtraženija. Prema tim informacijama, apsolutno se najviše traže programeri iza kojih su sistemaši i konzultanti. Interes za ostala zanimanja je bitno manji, ali u osjetnom porastu u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Mnogo pažnje posvetilo se i važnosti industrijskih certifikata od kojih najveću konkurentnost na tržištu donose Cisco, Microsoft i Oracle certifikati.

Tijekom cijelog meetinga vodila se otvorena rasprava. Polaznici su davali prijedloge ostalima, opisivali svoja iskustva, komentirali, pitali što ih zanima – bili su vrlo angažirani, što je cijelo predavanje dovelo na jednu osobniju razinu pa je i druženje do isteka vremena bilo zaista ležerno i ugodno. Također, profesor je u nekoliko navrata spomenuo važnost društvenog umrežavanja, konkretno na LinkedInu, što je potaklo raspravu upravo o tome.

Ovo je bilo prvo u nizu okupljanja Centra za karijerno savjetovanje, ali ne i zadnje. Okupljanja će se i dalje održavati jednom mjesečno, svake prve srijede u mjesecu. Osim toga, u planu su i specijalizirane radionice za manju grupu zainteresiranih polaznika s temama “Osnovne komunikacijske vještine i samopredstavljanje” i “Kako se pripremiti za intervju za posao”.

Izvor: Ivan Horvat